ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggar

  • masa pelepasan:2024-03-19 15:36:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:348
  • Penerangan pantas:

    Columbus,Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat,

Kandungan artikel

Semua lubang di kenderaan kerja ketinggian tinggi dan lokasi kerja ketinggian tinggi mesti dikuasai dengan penutup kuat, pagar, atau jaringan keselamatan.

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

ColumbusFrekuensi getaran patut ditetapkan untuk mendapatkan tekanan dinamik besar dengan konsumsi tenaga rendah dan frekuensi resonansi patut digunakan untuk mengendalikan getaran bergantung pada masa. Namun, dan menggunakan puncak resonansi dengan puncak yang lebih tinggi dan frekuensi lebih rendah untuk penuaan boleh mencapai keputusan optimal. Frekuensi resonans perlu ditentukan oleh getaran percubaan mungkin ada satu atau lebih puncak resonansi dalam komponen besar, yang perlahan-lahan meningkatkan kelajuan motor bersemangat dari , perlahan besar diperoleh pada r/min, jadi r/min ditentukan sebagai frekuensi penuaan.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

MinasPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik,ColumbusHarga jembatan naik bimbit, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.


ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan



Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.

Selepas kelajuan platform angkat tetap memperlambat, pertimbangkan faktor aliran minyak hidraulik dahulu. Ini peringatan: faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, dll. Tombol overflow platform penangkapan hidraulik tidak boleh disesuaikan sendiri. Jika ada masalah, sila berkomunikasi dengan penghasil platform penangkapan tetap dalam masa yang tepat untuk mengelakkan kerugian ekonomi yang tidak perlu.

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

Strategi pakejWhen installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya


ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggaraan



Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

Pengetahuan enciklopedikBanyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain,ColumbusPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiri, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.

Apabila platform tidak berfungsi atau tidak berfungsi,ColumbusJembatan naik hidraulik bergerak, staf penyelamatan patut diberitahu segera untuk perbaikan. Jika bahaya atau kegagalan mekanik berpotensi ditemui, penggunaan patut dihentikan segera, bekalan kuasa utama bilik mesin patut dihentikan, dan jabatan pengurusan patut dilaporkan. Ia hanya boleh digunakan selepas perbaikan dan pemeriksaan terperinci.

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

ColumbusTerdapat banyak ralat operasi, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel, bilik, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, ia boleh segera berhenti berfungsi dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besar

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya

Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.


ColumbusMaklumat produk lain
  • torayJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah ciri-cirinya

    torayJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah ciri-cirinya

  • torayPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPerkara yang memerlukan perhatian dala

    torayPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPerkara yang memerlukan perhatian dala

  • torayLif dalam rumah kecilApa pandangannya

    torayLif dalam rumah kecilApa pandangannya

  • HefeiBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKetidakfahaman produk

    HefeiBagaimana untuk memilih pengubah kuasaKetidakfahaman produk

  • RubePlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikRundingan dalam talian

    RubePlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikRundingan dalam talian

  • RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran

    RubeJembatan naik automatikLangkah-langkah utama untuk mencegah pencemaran

  • gunung yang indahJembatan pengangkutan bekasPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

    gunung yang indahJembatan pengangkutan bekasPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

  • gunung yang indahPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMemperkukuhkan kepentingan

    gunung yang indahPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaMemperkukuhkan kepentingan

  • segera:Peringatan: Maklumat ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggar memberi anda ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggar oleh syarikat kami, perkhidmatan ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggar. ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ColumbusAutomatic aluminum alloy lifting platformApa yang harus diberi perhatian semasa penyelenggar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!